خبرگزاری کار ایران

بازگشت به چرخه تولید ۲۸ واحد صنعتی تولیدی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۳۳۰

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در ۲ ماه نخست سال جاری ۲۸ واحد صنعتی تولیدی با اخذ پروانه بهره برداری ایجادی و توسعه وارد چرخه تولید شدند.

به گزارش ایلنا، عبدالحمید سرتیپی با اشاره به بازگشت به چرخه تولید ۲۸ واحد تولیدی صنعتی در استان گفت: برای راه اندازی و بهره برداری از این واحدها بیش از پنج هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که با بهره برداری از این واحدهای صنعتی تولیدی زمینه اشتغال مستقیم برای ۴۹۳ نفر در این واحدها فراهم شده است.

وی تصریح کرد: طی 2۲ماهه نخست امسال در حوزه صنعت استان به لحاظ سرمایه گذاری بیش از ۲۹۹ درصد و در خصوص اشتغالزایی بیش از ۱۰۴ درصد افزایش نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته داشتیم.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: هم اکنون ۲ هزار و ۱۶ واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۰۸ هزار و ۵۰۴ میلیارد ریال در استان وجود دارد که برای ۶۰ هزار و ۳۹ نفر بصورت مستقیم در این واحدها زمینه اشتغال فراهم شده است.

سرتیپی خاطرنشان کرد: سه هزار و ۹۶۵ طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری بیش از ۹۹۷ هزار و ۹۱۹ میلیارد ریال و پیش بینی ایجاد اشتغال مستقیم برای ۹۱ هزار و ۳۹۷ نفر در استان در حال ایجاد و یا مرحله تکمیلی هستند.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۸۳طرح صنعتی تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در حال تکمیل شدن هستند که برای ایجاد و اجرای این طرح ها بیش از ۴۳ هزار ۴۸۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

به گفته  سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با بهره برداری از این واحدها پیش بینی می‌شود زمینه اشتغال مستقیم برای پنج هزار و ۷۴۰ نفر مهیا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز