خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد؛

مشکل آب شهرک ولیعصر در سلطانیه رفع می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۹۰۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با ایجاد زیرساخت های لازم، مشکل تامین آب آشامیدنی شهرک ولیعصر(زمین های ارتش) در سلطانیه رفع شده و ساکنین این شهرک از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می شوند.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزءقاسمی، امروز با اعلام این خبر، اظها رکرد: شهرک  ولیعصر (زمین های ارتش) با وسعت 9 هکتار و 450 قطعه زمین مسکونی در نقطه ای از شهر سلطانیه قرار گرفته است که نیاز به ایجاد زیرساخت های جدید آبرسانی دارد.

وی، افزود: در این راستا با تعامل شهرداری، متولیان شهرک و فرمانداری سلطانیه، مقرر شد تاسیسات آبرسانی در این شهرک در زمینی به وسعت 2 هزار متر توسط شرکت آب و فاضلاب ایجاد و پس از آبگیری و تست خطوط لوله، انشعابات جدید آب در این شهرک به مشترکین واگذار شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تاسیسات آبرسانی در این شهرک برای جمعیتی بالغ بر 1800 نفر پیش بینی شده است که عملیات آبرسانی به آن پس از ایجاد منابع جدید آبرسانی، تا یک ماه آینده اجرایی خواهد شد.

جزءقاسمی، با اشاره به اینکه ارائه خدمات آبرسانی به شهروندان سلطانیه از وضعیت پایداری برخوردار است گفت: با تامین اعتبار لازم، عملیات حفر یک حلقه چاه رزرو نیز سال آینده در این شهر اجرایی می شود.

این مسئول، در استان زنجان، اضافه کرد: شهرستان سلطانیه با جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر بیش از 11 هزار مشترک آب شهری و روستایی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز