خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد؛

ضرورت تسریع در فسخ قرارداد اراضی راکد صنعتی در اردبیل / از سرمایه‌گذاران واقعی حمایت شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۶۸۵

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بر ضرورت تسریع در فسخ قرارداد اراضی راکد صنعتی در شهرک های صنعتی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو در جلسه با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد: حمایت از تولید و اشتغال، همواره مورد تاکید دستگاه قضایی بوده و از سرمایه گذاران واقعی بر اساس شاخص قانون حمایت خواهد شد.

وی بر روند رسیدگی به پرونده‌های مطروحه در خصوص فسخ قراردادهای راکد در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد و افزود: با تعیین شعبات ویژه و رسیدگی سریع و عادلانه به این نوع پرونده ها، باید روند فسخ و خلع ید قراردادهای راکد را تسریع و اراضی صنعتی آزاد شده را در اختیار تولید کنندگان واقعی و دارای اهلیت قرار داد.

محمد اهلی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل نیز در ادامه این نشست بیان کرد: قراردادهای راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی در جلسات هیات حل اختلاف و داوری مطرح و در صورت لزوم، این قراردادها از طریق مراجع قضایی خلع ید و تعیین تکلیف می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هدف از فسخ قراردادهای راکد را تامین زمین مورد نیاز سرمایه گذاران واقعی دانست و تاکید کرد: واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی به صورت حق بهره‌برداری است و مالکیت زمین از آن دولت است که این اراضی پس از آماده سازی و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز، حق بهره‌برداری آن در اختیار سرمایه گذاران برای اجرای طرح های تولیدی و صنعتی قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز