خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهادکشاورزی استان:

تسهیلات ۲۰۰ میلیونی به دامداری سنتی وعشایری گلستان پرداخت می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۸۵۸

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: تسهیلات پرداختی به واحدهای خرد و کوچک دامداری سنتی و عشایری هم تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان به صورت کارت اعتباری داده می شود این تسهیلات در رابطه با سایر ماکیان و پرورش دهندگان شیلات و آبزیان وجود دارد.

به گزارش ایلنای گلستان، محمد برزعلی اظهارکرد: خبرهای خوبی برای تولیدکنندگان در حوزه ی دام و طیور استان داریم وتسهیلات سرمایه در گردشی برای آنان در نظرگرفته شده با بهره مناسب که از امروز می توانند به شعب بانک کشاورزی مراجعه کنند.

وی  تصریح کرد: اگر مشکلاتی در گذشته از نظر وثیقه، دیرکرد تسهیلات و یا مشکلاتی در چک داشته باشند این موضوع تا سه ماه به دستور مقامات عالی نادیده گرفته می شود تا این عزیزان بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

برزعلی با اشاره به اینکه مجوز صدور صادرات بخش مرغ، جوجه یکروزه، مرغ گوشتی و تخم مرغ نطفه دار دیده شده افزود: در حوزه خرید مازاد گوشت مرغ هم می توانند از الان قراردادهایشان را منعقد کنند.

وی افزود: تولید قراردادی گوشت مرغ و گوشت قرمز در دستور کار قرار دارد تعاون روستایی هم می تواند مازاد تولید را خریداری کند.

وی خاطرنشان کرد: نهاده های دامی هم در سایت بازارگاه تعبیه شده  که عزیزان تولید کننده در حوزه های خوراک دام و مرغداران می توانند مراجعه کنند و مشکلی در تامین نهاده ها نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز