خبرگزاری کار ایران

معاون امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان ، در زنجان:

۱۰۰ گروه پیشگیری از طلاق در کشور شناسایی شد/ورزش و جوانان ۴ هزار پروژه نیمه تمام دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۳۷۸

معاون امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به وجود بیش از ۴ هزار پروژه نیمه تمام در حوزه ورزش و جوانان گفت: ۱۰۰ گروه پیشگیری از طلاق در کشور شناسایی شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، وحید یامین پور شامگاه دیروز در نشست صمیمی با سازمان‌های مردم‌نهاد استان زنجان اظهار کرد: بیش از 4 هزار پروژه نیمه تمام در حوزه ورزش و جوانان وجود دارد.

یامین پور با اشاره به اینکه آسیب ناشی از ادغام امور جوانان با ورزش به حوزه جوانان خاطرنشان کرد: یکی‌ دیگر از ماموریت‌های ما در حوزه جوانان، تقویت مشارکت اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان است.

وی با یادآوری اینکه از بین تشکل‌ها و سازمان‌های مردمی که در کل کشور فعالیت می‌کنند، کوچک‌ترین حلقه آن‌ها مربوط به معاونت امور جوانان است، افزود: فعالیت جوانان در سازمان‌های مردم‌نهاد و سمن‌ها یک فعالیت داوطلبانه عام‌المنفعه تعریف شده‌ است.

وی بر ضرورت حمایت از تشکل ها و سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و گفت: فعالیت‌های حرفه‌ای هر کدام متولی خود را دارد و اگر گروهی کار حرفه‌ای در حوزه گردشگری، دانش‌بنیان و ... انجام می‌دهند، مربوط به حوزه تخصصی آن است و نباید بودجه‌ای که برای تقویت مشارکت اجتماعی و فعالیت اجتماعی است، صرف کارهای تخصصی و تولید ثروت شود.

به گفته معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد اگر از حالت عام‌المنفعه داوطلبانه خارج و حرفه‌ای شود، نمی‌تواند انتطار داشته باشد تا از حمایت فعالیت‌های داوطلبانه بهره‌مند شود.

یامین پور ادامه داد: یک فعالیت گسترده هنری - رسانه‌ای در بحث سبک زندگی شروع کرده‌ایم و در حوزه تقویت هویت و سبک زندگی نیز فارغ از سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان، یاران جدیدی را کشف می‌کنیم.

وی از شناسایی بیش از ۱۰۰ گروه پیشگیری از طلاق در کشور خبر داد و گفت: فعالیت‌های ما در سال‌جاری در حوزه‌های تحکیم خانواده، جوانی جامعه و توانمندی زنان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز