خبرگزاری کار ایران

رئیس راهداری گرمی خبر داد؛

جابجایی بیش از 2 هزار تن کالا در گرمی / خدمات‌ رسانی به 9 هزار نفر مسافر با 96 دستگاه وسیله‌ نقلیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۲۶۳

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی از جابجایی بیش از 2 هزار و 531 تن کالا در یک ماهه گذشته در این شرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، صدیف فرمان در بازدید از محور زیوه با بیان اینکه ارتقای ایمنی جاده از اولویت های مهم راهداری است، گفت: راهداران شهرستان گرمی ۲۴ کیلومتر از افتادگی شانه راه را در فروردین ماه سالجاری اصلاح و رفع کردند.

وی هموارسازی راههای روستایی تیغ زنی و حریم زنی ۶۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و شنی این شهرستان را یادآور شد و اظهار کرد: عملیات بهسازی و تعریض راه فرعی گرمی– زهرا و راه روستایی اوماسالان- داش دیبی به طول ۲۰ کیلومتر با حمل ۵ هزار متر مکعب مصالح توسط راهداران ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی تصریح کرد: راهداران این شهرستان راه روستایی زیوه- قباله را بطول ۳ کیلومتر با پخش و کمپکت مصالح و اجرای ابنیه فنی بهسازی، یک کیلومتر از واریانت راه روستایی مشهدلورا با استفاده از ۵۰۰ متر مکعب حمل مصالح زیر اساس احداث و در روستای دامداباجا ابنیه فنی اجرا کرده اند.

فرمان حفاظت و صیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری عنوان کرد و اظهار داشت: با فعالیت گشت راهداری در محورها تا کنون یک مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، ۵ مورد کارگاه تعطیل، ۱مورد بنر تبلیغاتی غیرمجاز برچیده شده و همچنین ۳ مورد مجوز ساخت وساز نیز صادر شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی تعمیر، تعویض، اصلاح و نصب ۱۳۴ عدد علائم اطلاعاتی، لایروبی، تنقیه و دراواسیون ۳۷ دستگاه از پل‌ها، شستشوی مستمر علائم و تعمیر چراغ‌های چشمک زن، انجام ۵ هزار متر مکعب ریزش برداری، تعمیر حفاظ های نیوجرسی، استقرار اکیپ ها در محل حادثه خیز و تعمیر و ارتقاء شاخه گاردریل ها را از مهمترین اقدامات راهداری این شهرستان در فروردین ماه برشمرد.

فرمان از جابجایی ۹ هزارنفر مسافر در ۴ پایانه مسافری توسط ۹۶ دستگاه ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری در یک ماه گذشته در شهرستان گرمی خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۲ هزار و ۵۳۱ تن کالا نیز از این شهرستان جابجا شده است.

وی عمده کالاهای حمل شده را دام زنده، محصولات کشاورزی، انواع چوب و سنگ های معدنی برشمرد و خاطر نشان کرد: راهداری شهرستان گرمی مسئولیت نگهداری هزار کیلومترراه ارتباطی را برعهده دارد که از این میزان ۱۶۵ کیلومتر راه اصلی، ۸۹ کیلومتر راه فرعی، ۳۹۰ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۱۹۰ کیلومتر شوسه و همچنین ۱۶۸ کیلومتر نیز راه خاکی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز