خبرگزاری کار ایران

vئیس شورای شهر رشت:

ساخت هتل ۲۱ طبقه در خیابان پرستار رشت می‌تواند در تحقق گردشگری سلامت موثر باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۸۱۱

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: رشت به واسطه وجود مراکز درمانی متعدد و پیشرفته، قابلیت تبدیل به مرکز گردشگری با موضوع سلامت دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا اظهار کرد: رشت از شرایط آب و هوایی بسیار مناسب، طبیعت زیبا، مراکز درمانی متعدد و پزشکانی حاذق برخوردار است و از این رو قابلیت تبدیل به مرکز گردشگری با محوریت سلامت را دارد و برای تحقق این امر باید زیر ساخت‌های لازم در این مسئله را ایجاد کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه بیشتر هتل‌های سطح رشت قدیمی هستند، تصریح کرد: در حال حاضر طرح اولیه شهرداری رشت به منظور ایجاد هتل ۲۱ طبقه که دارای مراکز تجاری و پارکینگ است در خیابان پرستار رشت آماده شده و قرار است به زودی به منظور تایید نهایی در کمیسیون ماده پنج مسکن و شهرسازی مطرح شود.

کارگرنیا با تاکید به اینکه در احداث هتل ۲۱ طبقه، اشتغال و اقتصاد نیز مورد توجه است، بیان کرد: یقینا ایجاد چنین مرکزی می‌تواند زمینه‌های اشتغال برای جوانان این شهر و همچنین حضور گردشگران به توسعه اقتصادی رشت بینجامد و از این رو امیدواریم با تعامل دیگر دستگاه ها، این طرح هر چه سریعتر به تایید نهایی برسد و ان شاا اهداف در نظر گرفته در آن محقق شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز