خبرگزاری کار ایران

نارضایتی شهروندان گرگانی از برخی نانوایی‌های شهر ؛

فرماندار : در حوزه نظارت بر نانوایی ها ضعیف عمل کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۷۰۸

فرماندار شهرگرگان گفت: در حوزه نظارت بر نانوایی ها ضعیف عمل شده است ومردم از کیفیت نان برخی از نانوایی ها ناراضی هستند.

به گزارش ایلنای گلستان، عیسی پایین محلی فرماندارگرگان در نشست با کارگروه گندم و آردو نان شهرستان اظهارکرد: مشکلات امروز در حوزه نان محصول رها شدگی است چرا که عدم توجه به این مقوله، مشکلات متعددی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حوزه نظارت بسیار در حد انتظار عمل نشده وطبق بررسی میدانی بطور نا محسوس از چندخبازی مشخص شد برخی از آنها درشیفت صبح نان پخت نمیکنند ومازاد آرد بدون پخت درنانوایی در بازار آزادبه فروش میرسد.

وی تصریح کرد: موضوع کاهش آرد و تبدیل نشدن به نان مشکلی است که در بعضی موارد از همان درب کارخانه شروع میشود وبرخی در زمان تحویل وتخلیه آرد اقدام به کاهش تعداد کیسه ها می کنند.

وی افزود: مردم از کیفیت نان برخی ازنانوایی ها ناراضی بوده وخبازان نیز از نحوه توزیع سهمیه آرد به نانوایی های سطح شهرستان گله مند هستند، باید علاوه بر بازبینی نحوه تقسیم آرد بین نانوایان، این سهمیه بندی بر اساس نیاز های منطقه ای، محلی و جمعیتی تقسیم شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

فرماندار گرگان خاطر نشان کرد: اگر میزان شکایات ازیک دستگاه زیاد باشد به معنای ان است درخدمات رسانی مشکلی وجود دارد که باید به سرعت رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز