خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف قزوین:

واحدهای صنفی متخلف قزوین به مراجع قضایی ارجاع شدند/ واحدها کالاهای مورد نیاز اصناف را تامین نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۲۶۹

رئیس اتاق اصناف قزوین گفت: نظارت بر اصناف به طور مستمر انجام می‌شود واحدهای متخلف برای بررسی پرونده تخلف به مراجع قضایی ارجاع داده شده‌اند.

محمد فرجزاده‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به نظارت بر اصناف گفت: نظارت بر اصناف همراه با با همکاری بسیج اصناف، سازمان صمت، تعزیرات و جهاد کشاورزی در حال انجام است و تخلفات رصد می‌شود.

رئیس اتاق اصناف قزوین ادامه داد: با توجه به موضوع مطرح شده درباره کالاهای اساسی از جمله روغن و ماکارونی و قند و شکر به اصناف سطح استان تذکرات لازم داده شده تا کالاهایی که در اختیار دارند را برای فروش عرضه کنند؛ در غیر این صورت به عنوان متخلف شناسایی خواهند شد.

وی عنوان کرد: البته تامین کالاهایی مانند روغن و سایر موارد بر عهده جهاد کشاورزی است و اصناف صرفا توزیع کننده هستند و موضوعی که با آن مواجه هستیم این است که توزیع برای فروشگاه‌ها و اصناف نداریم و موارد لازم از کارخانه‌ها به دست اصناف نمی‌رسد؛ ضمن اینکه مشکل شکر و روغن پیش از این هم تا حدودی در استان وجود داشت.

فرجزاده‌ها گفت: با توجه به آزاد شدن قیمت‌ها، در روزهای آینده با نرخ گذاری ستاد تنظیم بازار مشکل کمبود کالاها در بازار رفع خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز