خبرگزاری کار ایران

آغاز طرح استعدادیابی "مینی گلف" در مدارس کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۲۲۵

رئیس هیأت گلف استان کرمانشاه از آغاز اجرای طرح شناسایی استعدادهای مینی گلف در مدارس کرمانشاه برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،الهام اکبری بااشاره به سفر اخیر دبیر فدراسیون گلف به کرمانشاه، اظهار کرد: در این سفر طرح شناسایی استعدادهای مینی گلف در مدارس کرمانشاه برای اولین بار در کشور استارت زده شد.

وی در تشریح جزییات این طرح گفت: اواخر سال گذشته بود که طرح جامع استعدادیابی انجمن مینی گلف ایران در فدراسیون جهانی مینی گلف مطرح و با استقبال اعضای فدراسیون مورد تصویب قرار گرفت. 

عضو هیات رئیسه انجمن مینی گلف ایران با بیان اینکه این طرح طی چهار فاز تا پایان سال 2022 میلادی در کشور اجرایی می شود، اضافه کرد: فعال کردن مربیان، ورزشکاران و داوران مینی گلف، توانمندسازی ظرفیت ورزش در مدارس، برگزاری جشنواره ها و رویدادها در سطح ملی و تثبیت ساختار تیم های ملی چهار فاز اجرای این طرح هستند.

وی مهم‌ترین هدف از اجرای این طرح را توسعه  ورزش گلف در کشور عنوان کرد و افزود: کشف افراد با استعداد و انتخاب آنها در سنین نوجوانی و جوانی و سپس هدایت، کنترل و ارزیابی آنها برای رسیدن به بالاترین سطح از اهداف مهم اجرای این طرح به شمار می رود.

وی مخاطبان این طرح را سنین سه تا 21 سال اعلام کرد و افزود: از آنجایی که بیشترین مخاطبان ما در این بازه سنی در مدارس تحصیل می کنند، تفاهم نامه ای بین فدراسیون گلف و ورزات آموزش وپرورش منعقد شده تا بتوانیم این طرح را در مدارس اجرایی کنیم.

اکبری به اجرای این طرح در کرمانشاه به عنوان یکی از استان های پایلوت اشاره کرد و گفت: براین اساس، طرح جامع استعدادیابی مینی گلف در دبستان پسرانه مهدخت کرمانشاه با حضور دبیر فدراسیون و با قدردانی از مجریان برگزاری طرح و ورزشکاران نمونه شروع شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز