خبرگزاری کار ایران

دبیر کانون طراحان گرافیک استان:

تعرفه طراحان گرافیک قزوین یکسان سازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۵۸۴

دبیر کانون طراحان گرافیک استان قزوین با اشاره به تعرفه کانون طراحان گرافیک گفت: سیاست ما در تنظیم تعرفه، کمک به فعالیت‌های فرهنگی هنری و هماهنگی و یکسان سازی تعرفه در سطح استان قزوین بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مرتضی ملاعلیا در مراسم افتتاح نمایشگاه "قزوین در روز جهانی گرافیک" که با حضور رئیس انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به نحوه قیمت گذاری گفت: یکسان سازی تعریفه از اهداف ا اس و از متولیان امر درخواست داریم حمایت‌های خود را از ما دریغ نکنند.

دبیر کانون طراحان گرافیک استان قزوین ضمن تشکر از حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از این نمایشگاه از تمام کسانی که کمک و همراه ما در برگزاری این رویداد بودند  به ویژه اعضای شورای مرکزی کانون طراحان گرافیک قزوین قدردانی کرد.

امین علی‌نیا، عضو هیئت مدیره کانون طراحان گرافیک هم در این مراس گفت: از خانواده بزرگ هنرمندان تجسمی درخواست داریم تا در برنامه‌ها کمک و همراه انجمن باشند تا بتوانیم در آینده برنامه‌های خوبی را برگزار کنیم.

در این مراسم از تعرفه رسمی کانون طراحان گرافیک استان قزوین در سال 1401 هم رونمایی شد.

نمایشگاه "قزوین در روز جهانی گرافیک" تا ۲۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۱۹ در معرض دید عموم مردم قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز