خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی شهردار اصفهان خبر داد؛

برگزاری هفته فرهنگی اصفهان /محور فرهنگی برنامه ها حول مشاهیر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۵۱۷

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: هفته فرهنگی اصفهان از 13 تا 19 اردیبهشت ماه با هدف شناساندن اصفهان به شهروندان ایرانی و خارج از کشور برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مجتبی شاه مردادی اظهار داشت: رویدادهایی متناسب با هفته فرهنگی طراحی شده که با توجه به تعطیلات پیش رو فرصت مناسبی را برای اغنای گردشگران و معرفی هرچه بیشتر اصفهان در اختیار ما قرار می دهد.

وی ادامه داد: افتتاحیه رویداد هفته فرهنگی اصفهان ۱۲اردیبهشت ساعت ۲۰ در خیابان چهارباغ مقابل مجسمه شیخ بهایی برگزار می شود و مکان فرهنگی برنامه های امسال مدرسه علمیه امام صادق(ع) است.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان با اشاره به عدم انکار تومار زاینده رود تصریح کرد: ۱۳ اردیبهشت به نام شیخ بهایی تنظیم کننده تومار زاینده رد نامگذاری شده و آغاز به کار دبیر خانه زاینده رود را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: کارگاه بزرگ هنری در حاشیه زاینده رود با حضور ۵۰ هنرمند از پل خواجو تا جویی برگزار می شود و این هنرمندان که از اقسا نقاط کشور می آیند به خلق اثر با محوریت زاینده رود اقدام می کنند.

شاه مرادی خاطرنشان کرد: رویدادی در مورد دوران مشروطه اصفهان در خانه مشروطه برگزار می شود و برگزاری مشابقات ورزشی و برنامه های فرهنگی در مناطق محروم از دیگر برنامه های هفته فرنگی اصفهان است.

وی یادآور شد: هفته فرهنگی اصفهان دوم (سالروز تولد شیخ بهایی) تا نهم اردیبهشت است که امسال به دلیل مصادف شدن این روزها با لیالی قدر امسال سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت برگزار می شود.

با توجه به اینکه مدرسه علمیه امام صادق(ص) محور فرهنگی برنامه های این دوره است از اثر استاد حدت تصویر نقاشی شده از این مدرسه رونمایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز