خبرگزاری کار ایران

سیلاب در خیابان‌های یزد/غرق شدن خودرو در آبگرفتگی زیرگذرهای یزد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۲۸۸

یک ساعت بارندگی در یزد، خیابان‌های این شهر را دچار آبگرفتگی شدید کرد به طوریکه در زیرگذر پل دخمه در منطقه صفائیه یزد و زیرگذر میدان ابوالفضل خودروها دچار حادثه و به زیر آب رفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، بارش شدید باران در یزد سبب جاری شدن رواناب در خیابان‌ها و بروز مشکلاتی برای شهروندان شد و ده‌ها خودرو در سیلابی که در مرکز و خیابان‌های اصلی شهر یزد به راه افتاده گرفتار شده اند.

همچنین ورود آب و خسارت به وسایل منزل در برخی از منازل شهر گزارش شده است و بسیاری از مغازه ها در بلوار ۱۷ شهریور، بلوار پاکنژاد و بلوار دانشجو دچار آبگرفتگی شده اند.

آبگرفتگی شدید سبب ایجاد ترافیک شده و خودروها به سختی در خیابانها تردد دارند و شهرداری، راهداری، هلال احمر و آب و فاضلاب برای حل مشکل کنونی آبگرفتگی خیابان‌ها وارد عمل شده اند اما میزان سیلاب به قدری زیاد است که نمی توان اقدام موثری انجام داد.

همچنین گفته شده سیل از سمت شهرستان تفت به شهر یزد آمده و موجب تخریب دیوار دانشگاه ازاد شده است.

به گزارش ایلنا، اداره کل هواشناسی استان یزد نیز با صدور هشدار سطح نارنجی از تداوم رگبار باران و وزش باد نسبتا شدید تا پیش از ظهر فردا خبر داده است و از چند روز پیش هشدار نارنجی را به فرمانداران و شهرداران و اعضای ستاد بحران داده شده بود و از صبح امروز نیز اطلاع رسانی صورت گرفته بود.

هواشناسی  نسبت به احتمال برخورد صاعقه به زمین، وقوع تگرگ و آسیب به سازه‌های موقت هشدار داده و بر لزوم احتیاط در تردد جاده‌ای به خصوص جاده‌های کوهستانی، استحکام سازه‌های موقت، پرهیز از صعود به ارتفاعات و پرهیز از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و دامنه‌ها تأکید کرده است.

تماس های خبرنگار ایلنا با مدیرکل مدیریت بحران استان یزد بی نتیجه ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز