خبرگزاری کار ایران

شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۲۴ میلیاردی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۲۸۳

با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان یک کلاهبردار با ۲۴ میلیارد کلاهبرداری شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز در تشریح این خبر بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایات تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند و روش‌های متقلبانه با وعده فروش و تحویل خودرو اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده و متواری شده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از انجام تحقیقات تکمیلی نسبت به شناسایی بنگاه معاملاتی خودرو واقع در یکی از محلات بندرعباس اقدام که مشخص شد متهم با وعده تحویل خودرو ایرانی و خارجی ظرف مدت کمتراز یک ماه مبالغی از مالباختگان اخذ و پس از آن متواری شده است.

این مقام انتظامی استان بیان کرد: کاراگاهان پلیس اگاهی پس از اطمینان از این که متهم دراجرای احکام حقوقی نیز تحت تعقیب است با اقدامات پلیسی و تلاش همه جانبه مخفیگاه متهم شناسایی و دریک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که متهم مبلغ ۲۴ میلیارد ریال به بهانه تحویل خودرو از مالباختگان کلاهبرداری کرده بود، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد. لازم است شهروندان پس از حصول اطمینان از بنگاه ها و نمایندگی های معتبر نسبت به پیش خرید خودرو اقدام کنند تا طعمه کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز