خبرگزاری کار ایران

210 میلیارد تومان مجموع اعتبارات دامغان در سال گذشته / 78 درصد اعتبارات تخصیص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۲۴۵

فرماندار دامغان گفت: مجموع اعتبارات شهرستان دامغان در سال گذشته از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای، ردیف های قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کشور و پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان است که افزون بر ۷۸ درصد تخصیص یافته است.

به گزارش ایلنا از سمنان، مهدی بندرآبادی در دومین جلسه شورای اداری دامغان در سالن دانشگاه دامغان بیان کرد: مجموع اعتبارات شهرستان دامغان در سال گذشته از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای، ردیف های قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کشور و پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان، اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان است که افزون بر ۷۸ درصد آن معادل ۱۶۳ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: اعتبارات استانی اختصاص یافته به شهرستان دامغان در سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان بوده که از طریق کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان توزیع گردیده و افزون بر ۵۲ درصد از این محل نیز تخصیص یافته است.

فرماندار دامغان تصریح کرد: سهم شهرستان دامغان از اعتبارات ردیف قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کشور مبلغی بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان می باشد و میزان تخصیص آن تا امروز  (8 اردیبهشت)  ۷۱ درصد است.

وی اظهار کرد: اعتبارات شهرستانی از محل سفر رئیس جمهوری در پاییز سال گذشته ۹۳ میلیارد تومان است که در این حوزه ۱۰۰ درصد اعتبار شهرستان دامغان تخصیص یافته است.

بندرآبادی گفت: از مهمترین پروژه‌های عمرانی شهرستان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور می توان به پروژه احداث و تکمیل دانشکده فنی و مهندسی و تکمیل استخر دانشگاه دامغان، تکمیل سالن ورزشی مجموعه البرز شرقی دامغان، احداث راه اصلی دامغان_ فولاد محله، تکمیل تاسیسات فاضلاب شهر کلاته و ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر دامغان، تکمیل زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی انقلاب، بهسازی محور اصلی دامغان_گلوگاه و تکمیل باند دوم محور آستانه _ دیباج و علاج بخشی سد شهید شاهچراغی دامغان نام برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز