خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت اداره کل راهداری استان خبر داد؛

برگزاری 5 هزار 700 نفر ساعت آموزش کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۲۷۴

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: طی سال گذشته مدیران و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بیش از 5 هزار 700 نفر ساعت آموزش دوره های آموزشی متعدد را گذراندند.

به گزارش ایلنا از سمنان، رضا رازقی بیان کرد: طی سال ۱۴۰۰ بیش از 5 هزار و 700 نفر ساعت آموزش دوره های مختلف توسط مدیران و کارکنان این اداره کل گذرانده شد.
 
وی افزود: هزار و 906 نفر ساعت از آموزش ها برای مدیران و 3 هزار و 884  نفر ساعت آموزش برای کارکنان بوده است که در قالب ۲۷ دوره مدیریتی و مهارتی برای ۴۸۲ نفر از مدیران و کارکنان اداره کل برگزار شده است.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: آموزش ها در حوزه بدو خدمت کارکنان دولت، آشنایی با طرح طبقه بندی مشاغل، آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی آن، مبانی مدیریت اسناد و... در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.
 
رازقی به اهمیت آموزش درون سازمانی اشاره کرد و ادامه داد: آموزش ها علاوه بر یاددهی مهارتی خاص منجر به نوآوری و خلاقیت در افراد می شود که این خود به شکوفایی سازمان کمک می کند.
 
وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به نیازهای آموزشی مدیران و کارکنان اقدامات مناسب در جهت فرهنگ سازی آموزش در میان کارکنان  نهادینه شود و ادارات این اداره کل بتوانند با توسعه و ارتقاء توانایی‌ها و مهارت‌ها و افزایش دانش، کارایی کارکنان خود را ارتقا دهند و این روند به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش بهره ‌وری انکارناپذیر خواهد بود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز