خبرگزاری کار ایران

رسیدگی به ۱۴۹ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۲۳۳

رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان گفت: در سال گذشته ۱۴۹ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای در کمیسیون ‌های ماده ۱۱ و ۱۲ و موضوع ماده ۱۴ بررسی شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، امیر حامد اعلایی بیان کرد: در سال گذشته ۴۱ پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل و نقل بخش های کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۰۶ فقره مربوط به شرکت های حمل و نقل بخش کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۲ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: دو پرونده تخلفات موضوع ماده ۱۴ آیین نامه اجرایی تبصره یک ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی رسیدگی و رای مقتضی صادر شد.
 
اعلایی اظهار کرد: عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۱ مربوط به حمل بار بدون بارنامه، عدم رعایت مقررات حمل و نقل، پروتکل های بهداشتی،  فقدان تجهیزات ایمنی و حرکت در مسیر غیر مجاز بوده و عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۲ نیز شامل سو استفاده از شناسه ملی و کدپستی، تغییر مبلغ کرایه در بارنامه، عدم حضور و نظارت مدیر فنی، عدم پرداخت کرایه راننده و عدم وجود تجهیزات ایمنی بود.
 
اعلایی اذعان کرد: در سال گذشته ۴۰ پرونده دعاوی حقوقی و کیفری تشکیل که در بیش از هشتاد درصد آنها رای به نفع سازمان صادر شد.
 
رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان گفت: طی سال ۱۴۰۰ به چهار پرونده اراضی معارض پروژه های احداثی راه رسیدگی و اراضی معارض آزاد سازی شده است.
 
وی یادآور شد: تعداد ۳۳ فقره پرونده سرقت توسط اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان نیز در این بازه زمانی طرح و پیگیری شده و هشت نفر از سارقین تحت تعقیب قرار گرفته و محاکمه شدند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز