خبرگزاری کار ایران

مدیریت مصرف شرکت برق اصفهان خبر داد؛

تابستان بدون خاموشی با رعایت الگوی مصرف/ کشف 4768 ماینر در شهر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۲۳۷

مدیریت مصرف شرکت برق اصفهان گفت: در صورت مصرف بهینه برق در فصل تابستان خاموشی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مرسل صالحی با اشاره به ساعت پیک مصرف اظهار داشت: بسیاری از شهروندان از این ساعت بی اطلاع هستند و شیوه مصرف شان در ساعات 13 الی 16 سبب افزایش بار مصرف می شود.

وی یادآور شد: امسال شاهد سه درصد رشد مصرف نسبت به سال قبل هستیم که این مصرف بیشتر دم صبح و ایام سحر است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق اصفهان با اشاره به مدیریت مصرف تاکید کرد: در صورت مدیریت 216 مگاوات در سال 1400، می توانستیم خاموشی نداشته باشیم که متاسفانه به دلیل گرمای زودرس، نیروگاه های در حال تعمیر و دیر وارد شدن نیروگاه ها به مدار شاهد خاموشی بودیم.

وی با بیان اینکه ما تکلیف خودمان را در مدیریت مصرف انجام دادیم گفت: در این زمینه با همکاری 7500مشترک در بخش های صنعت و کشاورزی، سرجمع 17 میلیارد تومان پاداش داخل قبوض به صورت بستانکار لحاظ شد.

صالحی یادآور شد: در طرح پاسخگویی بار، تکلیف ما 118 مگاوات بود که 199 مگاوات صرفه جویی داشتیم و بیشتر از تعهد عمل کردیم.

وی ادامه داد: 77 درصد مشترکین شرکت برق اصفهان، مصرف کننندگان خانگی هستند که 35 درصد برق تولیدی را مصرف می کنند. بخش صنعت یک درصد مصرف کنندگان ما را شامل می شود که سهم 28 درصدی در مصرف دارند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق اصفهان با بیان اینکه  میزان مصرف را باید متعادل کنیم و رسالت ما حفظ حالت تعادل است اظهار داشت: بخش مصرف و بار بسیار مهم است و اگر برنامه برای خاموشی تنظیم می شود به دلیل جلوگیری از بحران در شبکه سراسر کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش مصرف خانگی نیازمند به فرهنگ سازی و آموزش در خصوص ساعات پیک مصرف هستیم تا بتوانیم با مدیریت مصرف مانع خاموشی شویم.

صالحی اعلام کرد: شماره تماس 2115 جهت مشاوره مشترکین با کارشناسان برق جهت دریافت راهنمایی برای مدیریت مصرف و مسائل مربوط به این حوزه است.

وی یادآور شد: مشترکین خانگی می توانند با نصب اپ برق من و انتخاب گزینه پلی مصرف از 5 درصد پاداش در هزینه برق مصرفی بهره ببرند. در بخش صنعتی و کشاورزی نیز در صورت مصرف کمتر از میزان مشخص شده، قبض برق آن ها صفر و حتی پاداش تعلق می گیرد.

صالحی تصریح کرد: مصرف بهینه را از خود شرکت برق شروع کرده ایم و به تمام ادارات و سازمان ها و شهرداری ها برای این مهم نامه زده و با بازرسی های مکرر پیگیر اجرایی شدن آن هستیم.

مدیریت مصرف شرکت برق اصفهان با اعلام خبر کشف ماینر در 312 نقطه شهر اظهار داشت: تعداد 4768 ماینر با مصرف 10 مگاوات کشف و مبلغ 133853 میلیون ریال از این بابت وصول شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز