خبرگزاری کار ایران

حمایت 15 میلیارد‌ ریالی از هیئت‌های ورزشی در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۶۷۵

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از حمایت 15 میلیارد ریالی از ورزش و توزیع در بین هیات های ورزشی استان و شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از حمایت 15 میلیارد ریالی از ورزش و توزیع در بین هیات های ورزشی استان و شهرستان ها خبر داد و گفت: این حمایت مانند سال قبل در راستای کمک به برنامه ریزی مناسب هیات های ورزشی جهت شروع قدرتمند در سال جدید و همچنین حمایت در جهت اعزام و تمرینات ورزشکاران مستعد انجام گرفت.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در خصوص حمایت 6 میلیارد ریالی به دو هیات ورزش های همگانی و روستایی و بازی های بومی محلی استان و شهرستان ها بیان کرد: این حمایت جهت انجام برگزاری برنا مه های ورزش همگانی در سطح استان و همگانی کردن ورزش در بین محلات، برگزاری همایش های خانوادگی و در بخش ورزش روستایی هم برگزاری مسابقات جام نوروز، جام مینی فوتبال"جام پرچم" تجهیز خانه های ورزش روستایی و برگزاری طرح ارزیابی قامتی زنان روستا که جزو استان های برتر هستیم.

انوشیروانی با اشاره به اینکه در روزهای آتی 20 میلیارد ریال جهت تجهیز برای رشته های مختلف ورزشی در کل استان توزیع خواهد شد، گفت: هدف اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از توزیع وسایل تخصصی ورزشی در رشته های مختلف، کمک به نوسازی سخت افزاری ورزش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز