خبرگزاری کار ایران

دادستان یاسوج در گفت و گو با ایلنا:

سارقان سابقه دار در کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات قانونی محروم می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۷۹۷

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که سارقان سابقه دار از تسهیلات قانونی محروم می شوند.

"سیدعلی ملک حسینی" در گفت و گو کوتاه با ایلنا از یاسوج گفت: سارقین سابقه دار از تسهیلات قانونی محروم و برای آنها اَشد مجازات درنظر گرفته می شود.

وی از دستگیری و بازداشت چندین باند سارق شبکه های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد در ماه های پایانی سال گذشته خبرداد و اظهارداشت: بطورحتم و براساس قانون، برای سارقان سابقه دار اَشد مجازات درنظر گرفته می شود و مطمئن باشند در این ارتباط با احدناسی مماشات صورت نخواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه خط قرمز دستگاه قضایی برقراری اَمنیت مردم است، خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جُرم دادگستری این استان، محروم نمودن سارقان سابقه دار از تسهیلات قانونی با در نر گرفتن اَشد مجازات است.

ملک حسینی گفت: پرونده های مُخلان امنیت در این استان در کمترین زمان ممکن رسیدگی و احکام قضایی آنان صادر می شود تا با صادر شدن این احکام شاهد سلامت جامعه از دست مُخلان امنیت باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز