خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم هشترود در مجلس؛

تا دوسال دیگر هیچ کارگری در هشترود بیکار نخواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۷۰۰

نماینده مردم هشترود وچار اویماق در مجلس از اشتغال همه بیکاران هشترود در کارخانه ها وکارگاه ها در حال ساخت طی دوسال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود، سید حمزه امینی در همایش تحقق شعار سال در شهرستان هشترود افزود: طی سال‌های گذشته به همت مسئولان سابق و فعلی این منطقه زیرساخت‌های مناسبی برای پیشرفت این شهرستان آماده شده است.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون از مجموع ۲ هزار و ۸۵۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند در هشترود، یک هزار و ۵۵۰ هکتار آن به بهره بردرای رسیده، تا سوم خرداد نیز ۸۰۰ هکتار آن و تا تیرماه ۲۰۰ هکتار دیگر آن نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: همچنین بهره برداری از سایر فازهای دوم تا پنجم این سد نیز به همت مسئولان شهرستانی و کشوری نیز در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

امینی گفت: تنها درخواستی که از رئیس جمهوری در دیدار با ایشان داشتم، این بوده که آب برای خوردن و آب برای از گرسنگی نمردن می خواهیم.

وی افزود: گندم تنها محصول هشترود و این منطقه بوده و به واسطه آبی که در سد سهند وجود دارد، این قول را می دهم که که بتوانیم کل نیاز آذربایجان و حتی کشورهای همسایه را تامین کنیم.

امینی با بیان اینکه کشاورزی سالم ترین و مهم ترین صنعت است گفت: پایاب سد سهند و سدهای منطقه برای توسعه مناسب ترین منابع آبی هستند، خاک حاصلخیز هشترود و چاراویماق وجود دارد لیکن بودجه مناسبی برای تامین آب مورد نیاز کشاورزی در این مناطق می طلبد و  امید است دولت انقلابی در تامین بودجه مورد نیاز برای این منظور حمایت های مناسبی را انجام دهد.

وی اظهار کرد: با رایزنی های انجام شده با صنایع فولاد منطقه و نیز قطعه سازی ایران خودرو و سرمایه گذاری شیرین عسل گام های اساسی در اشتغال و کاهش بیکاری در این شهرستان و حتی شهرهای منطقه برداشته خواهد شد.

وی افزود: تحقق این امر در سایه همدلی و همزبانی مسئولان بوده و امید است بتوانیم قدم های موثری در راستای شکوفایی و توسعه هشترود برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز