خبرگزاری کار ایران

فرمانده اسبق قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین:

نیروهای مسلح قدرت بازدارندگی کشور را با اقتدار حفظ می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۹۶۸

فرمانده اسبق قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین گفت: شما نیروهای مسلح همیشه آمادگی رزمی خود را حفظ کرده و ارتقا می‌بخشید و با وجود مناطق پرتنش، پر آشوب، پرچالش و خطر دنیا که پیرامون کشور ما وجود دارد، با صلابت و اقتدار و قدرت بازدارندگی کشور را حفظ می‌کنید و این بزرگترین دستاورد همت سلحشوی شما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر سرتیپ دوم محمد رضایی در مراسم بیست و سومین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای ارتش که صبح امروز در قرارگاه لشگر ۱۶ زرهی برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌ها و نبوغ نظامی شهید صیاد شیرازی گفت: در مهر ماه سال ۶۰ که در فاصله‌های کوتاه چند عملیات موفقیت آمیز داشتیم، عملکرد شهید صیاد شیرازی قابل توجه است.

فرمانده اسبق قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین ادامه داد: صیاد دل‌ها در بین  نیروهای رزمی و ستادی بر دل‌ها حکومت داشت و نابغه‌ها، نخبه‌ها و طراحان عملیات‌های بزرگ به نوعی تصمیم سازی کردند تا شهید صیاد شیرازی توانست تصمیم بگیرد و عملیات‌ها غرور آمیز طی شود.

وی بیان کرد: در دفاع مقدس، دشمن ما کوچک نبود و ما هم تجربه تاکتیک متقابل با ارتش بلوک شرق را نداشتیم و دانش نظامی ما متناسب با بلوک غرب بود اما توانستیم با توان داخل یو بومی سازی موفقیت آمیز عمل کنیم.

رضایی عنوان کرد: ما به شما نیروهای ارتش و نیروهای مسلح و اینکه ادامه دهنده راه شهدا هستید باور داریم، پوتین شما بسیار پرافتخار بوده و قدرتی دارد که سایر کفش‌ها جرات قدم گذاشتن در آن راه را ندارند.

وی اظهار کرد: در رویارویی با تهدیدهای دشمنان نیروهای مسلح کشور ما تنها نیروی موفق منطقه بودند که از پس موقعیت‌های مختلف برآمدند و شما با توانمندی می‌توانید دامنه و حجم تهدیدات را کنترل کرده و در صحنه عملیات در جای جای کشور تمرکز کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز