خبرگزاری کار ایران

تزریق بیش از ۳ میلیون دز واکسن کرونا در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۸۵۰

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از تزریق بیش از سه میلیون و ۱۵۶هزار و ۷۳۵ دز واکسن در همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، فاطمه ترکمان اسدی گفت: در مجموع تا کنون سه میلیون و ۱۵۶ هزار و ۷۳۵ مورد واکسیناسیون انجام شده که شامل دز اول، دوم و سوم است.

وی افزود: یک میلیون و ۳۷۸ هزار و ۹۲۷ دز واکسن مربوط به دز اول و یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۸۱ دز مربوط به دز دوم است.

ترکمان اسدی ادامه داد: تا کنون ۵۶۳ هزار و ۷۲۷ نفر دز سوم واکسیناسیون را دریافت کرده‌اند که  امیدواریم شهروندان هر چه سریعتر نسبت به تکمیل دزهای واکسیناسیون اقدام کنند و این امر را به تعویق نیندازند.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار و ارقام موجود از انجام واکسیناسیون استقبال خوبی انجام شده، خاطرنشان کرد: تزریق واکسن در کنترل بیماری کرونا بسیار اثر بخش بوده و امیدواریم افراد باقی مانده هر چه سریعتر نسبت به تزریق واکسن و تکمیل دزهای تزریقی اقدام کنند چرا که با تزریق واکسیناسیون خطر ابتلا به بیماری کاهش می‌یابد.

معاون بهداشتی علوم پزشکی همدان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در مجامع عمومی نباید فراموش شود که در این شرایط می‌توانیم روز به روز وضعیت بیماری کرونا را بهبود بخشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز