خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان مطرح کرد؛

رشد 69 درصدی مشارکت خیرین در مدرسه سازی استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۸۴۶

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان گفت: در حال حاضر مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی یک هزار و 740 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 69 درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سیدفخر الدین هاشمی صبح امروز با بیان اینکه حدود 75 درصد کلاس های درس در استان با مشارکت خیرین در حال ساخت است، تأکید کرد: در سطح استان203 پروژه در قالب960 کلاس درس در دست ساخت داریم که از این تعداد 153 پروژه در قالب 714 کلاس درس با مشارکت خیرین درحال اجرا است.

وی با اشاره به نقش خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی در این استان، اظهار کرد: تقویت خیرین مدرسه ساز در اصل تقویت فرهنگ از خودگذشتگی در جامعه بوده است.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با اشاره به نامگذاری سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) گفت: در حال حاضر مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه سازی یک هزار و 740 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 69 درصد رشد داشته است و امسال نیز با معیار قرار دادن تولید ،دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی که موجب حرکت رو به جلو و محسوس در همه اهداف اقتصادی می شود مشارکت خیرین رشد زیادی خواهد داشت.

به گفته هاشمی، ده درصد از مدارس استان مدارس فرسوده و تخریبی است که با روی کار آوردن تمام ظرفیتهای موجود از جمله خیرین، بنیاد برکت، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و بنگاه‌های اقتصادی، 400 کلاس درس جدید در استان احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف صنایع و بنگاههای اقتصادی ایفای نقشهای اجتماعی خود در قبال جوامع محلی است، افزود: در حال حاضر در استان هرمزگان ۸۵کلاس با زیربنای ۱۵هزار و ۱۷۵مترمربع با مشارکت صنایع و بنگاههای اقتصادی در دست اجرا است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در پایان ادامه داد: ۶۷ میلیارد تومان اعتبار پروژه های مشارکتی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز