خبرگزاری کار ایران

طی سال گذشته؛

۵۷۶ هزار متر مربع راه های استان سمنان لکه گیری شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۸۲۲

رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از اجرای عملیات لکه گیری در همه راه های حوزه استحفاظی این اداره کل به مساحت ۵۷۶ هزار و ۵۲۰ متر مربع در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، وحید صداقت از اجرای عملیات لکه گیری در راه های اصلی و شریانی حوزه استحفاظی این اداره به مساحت ۲۶ هزارو ۵۲۰ متر مربع در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
 
رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به اینکه عملیات لکه گیری آسفالت گرم و سرد در راه های ارتباطی این استان انجام شده است، اظهار کرد: حفظ و نگهداری راه های ارتباطی در جهت بالا بردن ایمنی راه ها از اولویت های کاری این اداره است.
 
وی افزود: در سال گذشته ۱۲ هزار و ۴۰۰ تن آسفالت گرم و سرد به منظور لکه گیری و پر کردن چاله های موجود در سطح جاده های اصلی و شریانی مورد استفاده قرار گرفته است.
 
صداقت در ادامه گفت: همچنین برای راه های روستایی ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت جهت لکه گیری ۵۵۰ هزار متر مربع استفاده شده است که این روند در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.
 
رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که به لحاظ وضعیت آب و هوایی با آن مواجه هستیم خرابی سطح رویه راه ها است، یادآور شد: زمستان سرد و تابستان نسبتاً گرم موجب تشدید در سرعت و میزان خرابی رویه آسفالت شده که به منظور رفع این مشکل هر ساله به شکل مستمر در طول سال اقداماتی از جمله روکش آسفالت، لکه گیری و چاله پرکنی انجام می شود تا ضمن بهبود وضعیت راه ها و نگهداری مناسب آنها از خرابی بیشتر نیز جلوگیری شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز