خبرگزاری کار ایران

درگفت وگوبا ایلنا مطرح شد:

بیش از۱۴۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در کشور شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۰۷۷

دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره گوشت مرغ کشور گفت: در ماه های اخیر بیش از ۱۴۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در کشور شده وکمبود مرغ دربازار وجود ندارد.

رضا مبصری درگفت وگوبا ایلنای گلستان اظهارکرد: درتعطیلات نوروزی درمقاطع کوتاه شاهد کمبود مرغ بودیم که علت آن بخاطر بخشی ازکارگران کشتارگاه درتعطیلات بودند وکشتارگاه ها با همه ظرفیت کار نکردند.

وی ادامه داد: در ماه رمضان قرار داریم وهیچ مشکلی درعرضه مرغ نداریم ومیزان قابل توجهی مرغ گوشتی وارد بازار شد است وحتی تا پایان خرداد نگرانی وجود ندارد.

مبصری بیان کرد: درحال حاضرتولیدکنندگان با کمبود عرضه نهاد مواجه هستند که بسیار نامنظم وبا تاخیر عرضه می شود که باعث نگرانی تولیدکنندگان شده است.

وی بیان کرد: روزانه درکشور ۷ هزار تن مرغ توزیع می شود ودولت در چند وقت اخیر مرغ منجمد زیادی وارد کشور کرده وبه قیمت ارزان به فروش می رود وهمچنین به گفته دولت مرغ گران نخواهد شد و همان به قیمت ۳۱ هزار تومان در ماه رمضان به فروش خواهد رفت.

وی گفت: به خاطر بالا رفتن هزینه حمل ونقل جاده‌ای،دستمزد کارگر و کمبود نهاد تولیدکنندگان با این قیمتی که دولت برای  فروش مرغ اعلام کرده مخالف هستند.

وی خاطر نشان کرد: اکنون عرضه مرغ درکشور بیشتر مصرف است و می‌توانیم صادرات به کشورهای هدف انجام بدهیم وارز وارد کشور می شود وطی دوماه آینده عرضه مرغ بیشتر تقاضا خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز