خبرگزاری کار ایران

با نظر استاندار یزد و تنظیم تفاهم‌نامه؛

فضاهای بلا استفاده دانشگاه‌ها در اختیار پارک علم و فناوری قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۵۹۹

بر اساس نظر استاندار یزد و در قالب تفاهم ها و تعامل، فضاهای بلا استفاده و مناسب دانشگاه‌ها برای استقرار شرکت های دانش بنیان در اختیار پارک علم و فناوری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از یزد، مهران فاطمی در نشست با شرکت های دانش بنیان بخش مهمی از شعار سال ۱۴۰۱ را مربوط به حوزه دانش بنیان دانست و اظهار داشت: تحقق شعارهای سال امری تشریفاتی نیست بلکه باید با نگاه واقعی و اصیل به موضوعات شعار سال نگریست و موانع احتمالی احصاء و تمام امکانات و منابع برای تحقق این سیاستگذاری در سطح استان، بسیج شود.

وی از عزم جدی استان جهت احصاء مسائل و مشکلات پیش روی شرکت های دانش بنیان و برگزاری جلسات هم اندیشی و حتی موردی با فعالین این بخش خبرداد و افزود: امروز نیز در راستای شناسایی و حل مسائل و مشکلات موجود در مسیر فعالیت سه شرکت دانش بنیان استان که دستاوردهای بسیار ارزشمندی در طی سالیان گذشته داشتند، جلساتی برگزار و در لحظه مسائل و دغدغه های آن ها پیگیری شد.

استاندار یزد با بیان اینکه به زودی ستاد تسهیل و رفع موانع پیش روی شرکت های دانش بنیان تشکیل و جلسات آن به صورت ماهیانه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: دبیری این ستاد برعهده پارک علم و فناوری است و مسئولین این مجموعه باید به صورت مصداقی مسائل و مشکلات هر یک از شرکت های پارک را شناسایی و در جلسات این ستاد ارائه دهند تا با حل این مسائل، شاهد رونق شرکت های دانش بنیان و توسعه و تقویت آن ها در فضای اقتصادی، علمی و فناوری استان باشیم‌.

فاطمی در ادامه به موضوعات مطرح شده در خصوص طرح جامع پارک علم و فناوری یزد و نبود فضای کافی برای استقرار شرکت های جدید در فضای فعلی اشاره و تصریح کرد: بر اساس تفاهم صورت گرفته طرح مصوب پارک علم و فناوری به عنوان مبنای عمل قرار گرفته و مسائل مربوطه، با همکاری پارک علم و فناوری و شرکت شهرک های صنعتی دنبال می شود.

استاندار یزد افزود: جهت حل موقتی مشکل استقرار شرکت های دانش بنیان می توان در قالب تفاهم ها و تعامل هایی از فضاهای بلا استفاده و مناسب دانشگاه ها استفاده کرد.

وی در ادامه نسبت به پیگیری مسائل مربوط به پهنه علم و فناوری استان؛ جهت حل دغدغه های موجود در زمینه استقرار شرکت ها، قول مساعد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز