خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل:

بارش سنگین برف عامل قطعی برق پاسگاه مرزی عنبران علیای نمین / برق پاسگاه با دیزل ژنراتور تامین شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۰۸۷

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: بارش سنگین برف باعث قطعی برق پاسگاه مرزی عنبران علیا در شهرستان نمین شد که فعلا برق این پاسگاه با دیزل ژنراتور تامین شده است.

ب️ه گزارش ایلنا، حسین قدیمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در رابطه با مشکلات قسعی برق به دلیل بارش سنگین برف در نخستین روزهای سال جدید در استان اظهار کرد: بارش سنگین برف در شهرستان کوهپایه‌ای گرمی در شمال استان و کولاک شدید راههای مواصلاتی بسیاری از روستاها را مسدود کرده و باعث پارگی شبکه های برق 7 روستای این شهرستان شده بود.  

وی افزود: به رغم  مسدود بودن راههای ارتباطی، اکیپ های عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان منتظر بازگشایی مسیرها نمانده و با پای پیاده جهت رفع خاموشی به محل ها اعزام شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اعلام اینکه در شهرستان نمین نیز خاموشی های موردی به وجود آمده بود، اظهار کرد: در مسیر خط تله کابین شهرستان نمین، طوفان شدید و یخ بستن کابل ها منجر به شکستن پایه بتونی و پاره شدن کابل ها شده بود که همکاران بلافاصله جهت رفع خاموشی و اصلاح شبکه فشار متوسط اقدام کردند.

قدیمی ادامه داد: در حال حاضر در سطح استان پاسگاه مرزی عنبران علیای شهرستان نمین به علت شکسته شدن 9 تیرچوبی و پاسگاه مرزی ساری بلاغ شهرستان گرمی به علت شکسته شدن 4 اصله تیر بدلیل یخ زدگی، برقدار نمی باشند.

وی گفت: در حال حاضر برق مورد نیاز این پاسگاه ها از طریق  دیزل ژنراتور تامین می شود و مسیر صعب العبور آن ها در حال بازگشایی است. به محض بازگشایی با انتقال لوازم و تجهیزات، اکیپ های برق نمین و گرمی نسبت به تامین برق از شبکه 20 کیلوولت اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز