خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد:

با هرگونه گران‌فروشی برخورد جدی می‌شود/از قیمت تخم مرغ تا نرخ هتل باید نظارت شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۶۷۰

استاندار یزد با بیان اینکه اعتمادسازی و جلب رضایت گردشگران باید در زنجیره گردشگری رعایت شود گفت: با هرگونه گران‌فروشی و کم فروشی برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، مهران فاطمی در راستای بررسی و نظارت بر بازار از تعدادی برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای بازدید و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی لازم برای تامین کالاهای اساسی شب عید در استان انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه گران فروشی و کم فروشی خط قرمز ما بوده و با هرگونه تخلفی در این زمینه بر اساس قانون برخورد خواهد شد افزود: نظارت مستمر و روزانه از فروشگاه‌ها انجام می‌شود و در ایام نوروز نیز گروه‌هایی به صورت ویژه این کار را انجام می‌دهند.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه نظارت بر انواع قیمت‌ها و مدیریت بازار از ملزومات توسعه گردشگری است اضافه کرد: ما باید برای جلب رضایت گردشگران و مردم باید بازارهایی با قیمت‌های مطلوب و ثابت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از راههای اعتمادسازی بین گردشگران و مردم جلوگیری از گران‌فروشی و عرضه کالا با قیمت مطلوب است، افزود: از تخم مرغ تا نرخ هتل‌ها و هر قیمتی نباید خارج از نرخ نامه و مصوبه باشد تا موجب نارضایتی شود از طرفی همه متولیان باید اهتمام لازم را به کار گرفته و در این باره شاهد تخطی و تخلف نباشیم.

استاندار یزد در خصوص تامین کالاهای اساسی مردم نیز عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون کمبود جدی در بحث تامین کالاهای اساسی در سطح استان شاهد نبودیم و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در ادامه تعطیلات نیز مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز