خبرگزاری کار ایران

خدمت شبانه روزی هلال احمر به مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۵۷

رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با استاندار قزوین گفت: این جمعیت به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با سفر به استان قزوین با استاندار و دیگر مسئولان استان قزوین دیدار و گفت و گو کرد.

کولیوند ضمن تشریح خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی علی‌رغم افزایش سفرها، حضور و ارائه خدمات دستگاه های امدادی و خدماتی بی نظیر بوده است.

وی گفت: طبق آمار پلیس ۶۰ درصد حوادث در ۳۰ کیلومتری شهر ها اتفاق می افتد. براین اساس هلال‌احمر در تمامی استان ها نیروهای امدادی و پست‌های سیار را بیشتر در این مناطق مستقر کرده است. اگر سایر نهادهای خدمات‌رسان نیز بر همین اساس اقدام کنند، می‌توانیم به کاهش حوادث کمک کنیم.

کولیوند با بیان اینکه طبق آمار، حوادث و تلفات نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در کنار دیگر نهادها و دستگاه ها به هموطنان خدمات رسانی می کند و این خدمات رسانی به طور شبانه روزی است.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: طبق گزارشات ارسال شده و مشاهداتی که در طول سفر به استان ها داشتیم، شکایت اصلی هموطنان در مراجعه به پست های نوروزی هلال‌احمر، مشکلات گوارشی ناشی از مسمومیت غذایی بوده است.

این مقام مسئول گفت: بهداشت و سلامت تغذیه بسیار اهمیت دارد که لازم است به نوعی به هموطنان اطلاعات دقیقتر داده شود.

کولیوند با اشاره به اینکه از تمامی استانداران درخواست داریم تا دستور نظارت بیشتر بر رستوران ها را صادر کنند، تصریح کرد: نظارت بر رستوران ها در تغذیه سالم هموطنان در طول سفر کمک فراوانی می‌کند.از هموطنانی که با خود مواد غذایی در طول سفر حمل می کنند هم درخواست داریم، نکات بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز