خبرگزاری کار ایران

مدیرکار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون خبر داد؛

پرداخت ۳۳۴ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی استان یزد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۲۹۲

مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه ۱۰۰ درصد سهمیه اعتبارات تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی استان تحقق یافته از پرداخت ۳۳۴ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، فریبا آیت اللهی بیان اینکه مشاغل خانگی یکی از راه‌های درآمد و تامین معیشت خانوارها است اظهار داشت: این میزان اعتبار در سال جاری به ۸۴۴ طرح مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی کل اعتبار ابلاغ شده سالجاری به مشاغل خانگی استان را طی دو مرحله ۴۳۶ میلیارد ریال عنوان کرد که در مرحله اول مبلغ ۳۰۴ میلیارد ریال و در مرحله دوم (اوایل بهمن ماه) مبلغ ۱۳۲ میلیاردریال به استان اختصاص یافت.

مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون افزود: با پیگیری های به عمل آمده سهم استان از تسهیلات مشاغل خانگی از ۴۲ میلیارد ریال در سال گذشته به ۴۳۶ میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافت.

وی اضافه کرد: همچنین با اجرای صحیح سیاست های ابلاغی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری، تعداد ۱۳۰۵ مجوز مشاغل خانگی در سطح استان صادر شده است.

آیت اللهی با اشاره به سهم اشتغال ایجاد شده این طرحها در استان افزود: با پرداخت تسهیلات سال جاری مشاغل خانگی، زمینه ایجاد ۱۰۸۸ فرصت شغلی جدید در استان فراهم و مابقی تسهیلات نیز از سوی بانکها در حال پرداخت است.

مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد: تاکنون بیش از ۷۰ درصد کل سهمیه استان(مرحله اول و دوم) توسط موسسات عامل پرداخت شده و امیدواریم تا پایان سال کل اعتبارات استان جذب شود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز