خبرگزاری کار ایران

آغاز استقبال از بهار با اجرای طرح پاکسازی محله به محله

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۱۵۷

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از اجرای طرح استقبال از بهار در قالب طرح پاکسازی محله به محله به منظور آماده سازی سیما و منظر شهری برای سال جدید خبر داد وگفت : از هفته آینده این طرح در محلات حاشیه شهرکلید می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،امیر رحیمی ، با اشاره به آغاز پاکسازی شهر در آستانه عید نوروز گفت: از چند روز گذشته طرح های پاکسازی محلات حاشیه شهر شروع شده است.

وی افزود: در این محلات کار نظافت و پاکسازی با هماهنگی دفاتر تسهیل گری مستقر در این محلات انجام می شود.

رحیمی گفت: همچنین با توجه به تاکیدی که استاندار در خصوص ساماندهی ورودی های شهر داشته، کار نظافت، کاشت چمن و نورپردازی های این نقاط از شهر هم در حال انجام است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: در نوروز امسال به دنبال این هستیم کارهایی در جهت زیباسازی شهر صورت گیرد که ماندگار بوده و پس از نوروز هم باقی بماند.

وی افزود: در همین راستا نورپردازی نقاط مختلف شهر از جمله تقاطع سپهبد شهید قاسم سلیمانی و بلوار تاقبستان در دستور کار قرار دارد.

رحیمی گفت: در هر منطقه از شهر هم یک سفره هفت سین پهن می شود تا شهر جلوه زیباتری داشته و رنگ نوروز به خود بگیرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه همچنین از اجرای طرح "استقبال از بهار" از هفته آینده خبر داد و افزود: این طرح از بعد از مراسم چهارشنبه سوری و در سه چهار روز پایانی سال اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح حدود 600 پاکبان شهرداری حضور داشته و کار نظافت و پاکسازی تمام نقاط شهر را انجام می دهند تا شهر در آستانه نوروزی و ورود گردشگران نوروزی جلوه زیباتری داشته باشد.

رحیمی گفت: علاوه بر نظافت و پاکسازی، کار رنگ آمیزی، شست و شو و تعویض مخازن زباله سطح شهر و نیز رنگ آمیزی دیوارهایی که وضعیت نامناسبی دارند، انجام می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز