خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد:

افزایش تعامل شهرداری اردبیل با سازمان‌های مردم نهاد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۶۷۶

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از عقد تفاهم نامه مشارکتی باهدف توسعه و تحکیم همکاری های و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و آموزشی با سازمان های مردم نهاد خبر داد.

اباصلت ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: همواره آسیب های مختلفی در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سلامت و حتی امنیت وجود داشته و برای پیشگیری و مقابله و کاهش این آسیب ها ضروری است از تمامی ظرفیت های موجود استفاده شود.

وی به نقش سازمان های مردم نهاد در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: توانمندی های این سازمانها در شناسایی و احصا مشکلات محلات و رفع این مشکلها بر کسی پوشیده نیست و از اینرو سازمان فرهنگی ورزشی نیز نهایت همکاری را با سمن ها و سازمان های مردم نهاد انجام می دهد.

ابراهیمی با اشاره به عقد تفاهم نامه با مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل گفت: امروزه ارتقای سطح زندگی اجتماعی و سلامت شهروندان جزو اولویت های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل است و این سازمان برای تحقق اهداف خود همکاری خود را با سمن ها افزایش میدهد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل همچنین به عقد تفاهم نامه دیگر این سازمان و همکاری مشترک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و قرارگاه جهادی رایه المهدی(عج) اردبیل اشاره کرد و گفت: ارتقا فرهنگ عمومی و اجرایی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب در راستای پیشگیری از خشونت، اعتیاد و بیکاری در بین نوجوانان و جوانان از مفاد این تفاهم نامه است.

ابراهیمی ادامه داد:  تفاهم نامه مشارکتی با معاونت توسعه اختلاف دادگستری استان با هدف توسعه همکاری نوآورانه آموزشی جهت فرهنگسازی، ترویج عفو، گذشت، فداکاری، مهربانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از دیگر تفاهم نامه های همکاری سازمان فرهنگی ورزشی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز