خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی استان خبرداد:

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین منابع‌طبیعی و کانون پرورش فکری مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۳۴۷

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: با هدف ترویج فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی و تبدیل آن به معارف عمومی در بین کودکان و نوجوانان، تفاهم نامه همکاری بین این اداره کل و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالحسین محمدی افزود: همکاری در زمینه ترویج فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی با بهره‌گیری از توان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

وی ادامه داد: مدت زمان تفاهم نامه منعقد شده بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان 3 سال است و در صورت رضایت طرفین این تفاهم نامه قابل تمدید است. تمامی ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های تابعه و مراکز کانون فکری کودکان و نوجوانان شهرستان‌های تابعه متعهد به همکاری در فعالیت‌های مربوطه در این تفاهم نامه هستند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی اظهار داشت: حضور کارشناسان منابع طیبعی و آبخیزداری استان مرکزی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف منابع طبیعی و آبخیزداری برای کودکان و نوجوانان در مقاطع سنی مختلف و همچنین برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با منابع طبیعی نهال کاری، تولید نهال، اطفای حریق برای پرسنل و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله تعهدات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی در این تفاهم نامه است.

محمدی تصریح کرد: همچنین صدور کارت همیار طبیعت در قالب سامانه ملی همیاران طبیعت برای کارکنان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پیش بینی‌های لازم برای بازدید پرسنل و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از طرح‌های موفق منابع طبیعی و آبخیزداری در سطح استان، ارائه نهاده‌های کاشت از جمله نهال، بذور جنگلی و مرتعی و تهیه بسته‌های آموزشی با موضوعت مرتبط با منابع طبیعی و کارکردهای مختلف آن (حفظ آب و خاک) متناسب با گروه سنی اعضای کانون از دیگر تعهدات این اداره کل  در قالب تفاهم نامه مذکور است.

وی بیان داشت: از سویی دیگر ایجاد زمینه حضور کارشناسان منابع طبیعی برای آموزش جامعه هدف مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، هماهنگی برای عضویت پرسنل و اعضای کانون در طرح همیار طبیعت، همکاری کانون در فعالیت‌های مربوطه با موضوعات منابع طبیعی و استفاده از ظرفیت انجمن ها در توسعه ترویج فرهنگ بیابان زدایی نیز از جمله تعهدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز