خبرگزاری کار ایران

در مراسم معارفه مدیرکل ثبت اسناد یزد؛

امام جمعه یزد از تعلل انجام کار در دستگاه های دولتی انتقاد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۱۶۱

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد با تاکید بر لزوم تسریع در ارائه خدمات در دستگاه های دولتی گفت: نباید کارهای یک هفته در ادارات دولتی سه ماهه انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک این استان، با بیان اینکه رفع مشکلات مردم فرصت مناسبی برای خدمت کردن است و مدیران نباید این مهم را از دست بدهند اظهار داشت: دستگاه های دولتی باید از تعلل در انجام کار پرهیز کنند.

وی ثبت اسناد را یکی از ادارات مهم کشور دانست و افزود: مردم مشکلات و مسائل زیادی دارند که باید در این سازمان با دقت و حساسیت چند برابری رفع و ساماندهی شود.

امام جمعه یزد دقت زیاد را از جمله ویژگی‌های فعالیت سازمان ثبت و اسناد کشور عنوان کرد و گفت: رعایت قانون و حکم شرع از جمله الزامات اجرایی در این حوزه کاری است.

ناصری یزدی مراعات کردن حال مردم را رسالتی جدی دانست و بیان کرد: کارمندان باید حامی کسانی باشند که زبان و علمی برای دفاع کردن از حق و حقوق خود ندارند و مراقب باشند حق مردم را ضایع نکنند.

غلامعلی دهشیری؛ رئیس کل دادگستری استان یزد هم در این آیین رفع تعارضات و برنامه‌ریزی برای حمایت‌های قانونی را از جمله وظایف سازمان ثبت اسناد و املاک دانست و اظهار داشت: در بحث تأمین حقوق شهروندی ثبت جایگاه ویژه‌ای دارد و تاکنون توانسته به عنوان عامل کاهش دهنده دعاوی معاملات و خانوادگی در دستگاه قضا نقش آفرینی کند.

وی ایجاد امنیت روانی در جامعه را یکی دیگر از رسالت‌های سازمان ثبت اسناد و املاک دانست و بیان کرد: پرسنل سازمان ثبت با هنر پاکدستی و علم به مسئولیت و وظیفه بیش از پیش ایران اسلامی را به سمت تعالی بیش از پیش هدایت می‌کند.

وی حوزه ثبت را از جمله حوزه‌‌های پیچیده و فنی عنوان و خاطرنشان کرد: توجه به امر آموزش باید به صورت مستمر در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، در این آیین از زحمات علی کریمی قدر دانی و شهرام تقدم به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز