خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان:

راهیان نور مجازی فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان قزوین با مفاهیم دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۲۳۳

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: باتوجه به اینکه مشاهده فضاهای دفاع مقدس نسبت به خواندن مطالب در مکاب‌های درسی از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار است؛ دانش‌آموزان می‌توانند از راهیان نور مجازی برای آشنایی بهتر با ارزش‌های دفاع مقدس بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در مراسم افتتاحیه راهیان نور مجازی که پیش از ظهر امروز در سالن کوثر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: گرامیداشت یاد و خاطرات شهدا به همراه رشادت‌هایی که داشتند از ارزش بالایی برخوردار است و برای نسل جدید و جوانان یک عبرت به شمار می‌آید و در آموزش و پرورش به این نکته توجه داریم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: می‌توان از اردوی راهیان نور به عنوان یک فرصت برای معرفی و شناخت ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب به دانش‌آموزان بهره برد.

سیاهکالی مرادی گفت: انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی از وظایفی است که باید مسئولین و همچنین معلمان و دانش‌آموزان نسبت به آن توجه داشته باشند.

بیان معارف جنگ به راهیان نور مجازی محدود نشود

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین هم در این مراسم گفت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید یکی از مواردی است که جامعه امروز ما به آن نیاز دارد و نباید بیان معارف جنگ به این چند روز راهیان نور مجازی محدود شود.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی ادامه داد: در بیان ارزش‌های دفاع مقدس نباید گرفتار ساختار فیزیکی جنگ شویم و بیان فرهنگ و معارف آن ضرورت دارد؛ استان قزوین هم در دفاع مقدس نقش قابل توجهی را ایفا کرد که کربلای چهار از جمله آن‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز