خبرگزاری کار ایران

استاندار مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از پساب فاضلاب جهت تامین آب مورد نیاز بخش صنعت در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۱۵۹

استاندار سمنان گفت: استفاده از پسآب شهرها به منظور تامین آب مورد نیاز بخش صنعت، امری ضروری است و باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی صبح امروز (30 بهمن) در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: استفاده از پسآب شهرها به منظور تامین آب مورد نیاز بخش صنعت، امری ضروری است و باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: تامین آب برای بخش صنعت با استفاده از پسآب شهر سمنان از موارد جدی است که باید با ورود متولیان امر به صورت جدی دنبال و از ظرفیت بخش خصوصی برای تحقق آن استفاده شود.

هاشمی یادآور شد: مدیریت پسآب شهر سرخه نیز با حضور بخش خصوصی در ایام الله دهه فجر سال جاری کلنگ زنی شده و مراحل اجرایی احداث در حال انجام است.

وی تصریح کرد: به منظور رعایت حقوق مصرف کننده درج قیمت بر روی محصولات توسط واحد های تولیدی در دستور کار سازمان صمت قرار دارد.

استاندار سمنان گفت: کمیسیون تخصصی املاک و اراضی استان نیز با محوریت امور مالیاتی به منظور ساماندهی امور در این حوزه به صورت دقیق و کارشناسی برگزار شود.

هاشمی تصریح کرد: دستگاه قضایی، اتاق بازرگانی، سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، صمت، جهاد، بانکهای عامل، مدیران کل ستادی اقتصادی و سایر دست اندرکاران به خوبی در بحث احیای واحدهای راکد استان پای کار بودند که امروز شاهدیم این طرح به صورت پایلوت در کشور به سایر استان ها توسط وزارت کشور ابلاغ شده و تاکنون ۲۸ واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند.

وی اظهار کرد: نهاده های دامی از موارد و مسائل اصلی و ضروری امروز کشور است که ضرورت دارد تا نشستی در این خصوص به منظور بررسی و ساماندهی و مدیریت امور برای کمک به دامداران در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز