خبرگزاری کار ایران

سرهنگ نادربیگی خبر داد؛

3 متهم به فروش طلای تقلبی در البرز دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۳۵۶

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری 3 فروشنده طلای تقلبی با 7 مورد کلاهبرداری، خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام کلاهبرداری در صنف طلافروشان، اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از شعبه ۴ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرج مبنی بر اینکه چند مرد به همراه یک زن در سطح شهر کرج اقدام به فروش طلای بدلی به صنوف طلافروش کرده اند، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که چند مرد به همراه یک زن به روش ماهرانه ای فلز آهن را به گونه ای آبکاری طلا می کردند که طلافروشان قادر به تشخیص بدلی بودن آن نبوده و از این طریق اقدام 7 فقره کلاهبرداری در سطح شهر کرج ثبت شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه بلافاصله شیوه و روش کلاهبرداران به تمامی مقرهای انتظامی و اتحادیه طلا فروشان استان البرز اطلاع رسانی شد، اظهار داشت: در ادامه با همکاری عوامل کلانتری 11 مرکزی شهر کرج کلاهبرداران در حالی که قصد کلاهبرداری از یکی دیگر از اصناف را داشتند دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 3 نفر در این رابطه، گفت: ماموران در بازرسی از خودرو و مخفیگاه متهمان مقدار قابل توجهی از طلاهای تقلبی که اقدام به فروش آنها می شد را کشف کردند.

سرهنگ نادربیگی در پایان خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات متهمان به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز