خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک خبر داد؛

ارسال نخستین محموله بومی‌سازی شده پتروشیمی دنا از ماشین سازی اراک

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۲۲۸

مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک گفت: نخستین محموله بومی‌سازی شده پتروشیمی دنا موسوم به (استیم درام) از مجموعه تجهیزات فرآیندی، امروز چهارشنبه برای نصب و راه‌اندازی از سوی شرکت ماشین سازی اراک ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،جعفر صفری افزود: ساخت تجهیزات خاص پتروشیمی‌های متانول دنا و سیراف که در گذشته توسط شرکت‌های اروپایی به صورت مجموعه ساخته شده وارد می‌شد، اکنون برای اولین بار در ماشین‌سازی اراک ساخته و برای نصب ارسال شد.

وی ادامه داد: این محصول با رعایت تمامی الزامات کیفی و فنی ساخته شده و پس از دریافت تاییدیه‌های لازم به پتروشیمی دنا در منطقه ویژه اقتصادی ـ تجاری عسلویه ارسال و توسط کارکنان شرکت ماشین‌سازی اراک در محل مورد نظر نصب می‌شود.

مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک اظهار داشت: سال گذشته قرارداد ساخت و راه‌اندازی تجهیزات ویژه مجتمع متانول دنا به ارزش 32 میلیون یورو در واحد تولیدی و دانش‌بنیان شرکت ماشین سازی اراک منعقد شد. اکنون اولین محصول تولید شده ارسال شده و بقیه محصولات نیز تا پایان سال 1401 ارسال می‌شود.

صفری تصریح کرد: این قرارداد شامل انجام خدمات مهندسی، تامین، ساخت، رنگ‌آمیزی، تست بازرسی، بسته‌بندی، تهیه مدارک فنی، حمل، تامین قطعات یدکی دوره راه‌اندازی و بهره‌برداری آغازین و بهره‌برداری سالانه از جمله قطعات یدکی اصلی، خدمات نظارت بر نصب، پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی، تهیه و ارائه اطلاعات، دستورالعمل‌ها، نقشه‌ها و اجرای تمامی فعالیت‌های مرتبط با تعهدات منعقد شده است.

وی بیان داشت: با وجود برخورداری از نیروهای زبده و کارآزموده در صنعت ماشین‌سازی اراک، برای تکمیل و راه‌اندازی این قرارداد، فرصت اشتغال قابل توجهی نیز در این واحد تولیدی و دانش‌بنیان ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک تأکید کرد: فعالیت هدفمند و برنامه‌ محور در سایه بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و فناوری مطابق با استانداردهای جهانی در ماشین‌سازی اراک، این واحد را به کانون تخصصی تجهیزات ساز پتروشیمی و یکی از قطب‌های دانش‌بنیان در این عرصه تبدیل کرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز