خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ایام دهه فجر انجام شد؛

افتتاح سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۰۵۵

رئیس مرکز اورژانس البرز گفت: سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان البرز به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از البرز، مهرداد بابایی در جمع خبرنگاران با اشاره به بهره برداری از پایگاه‌های جدید اورژانس به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اظهار داشت: سه پایگاه که به همت خیرین شرکت آزاد راه های تهران شمال و غدیر و همچنین دانشگاه علوم پزشکی البرز  احداث و تجهیز شده بود؛ مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: اولین پایگاه اورژانس ۱۱۵ "آزاد راه تهران-شمال" واقع در حدفاصل تونل ۱۷ و ۱۸ این اتوبان، بخش آسارا شهرستان کرج؛ دومین پایگاه اورژانس ۱۱۵ "شهدای خوروین" واقع در روستای خوروین بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ و سومین پایگاه اورژانس ۱۱۵ "غدیر البرز" واقع در آزادراه غدیر محدوده شهرستان نظرآباد، جنب عوارضی اتوبان افتتاح شد.

رئیس اورژانس البرز تصریح کرد: با احتساب این سه پایگاه از این پس این مجموعه ۶۹ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در سطح استان با ۸۸ کد فعال عملیاتی خواهد داشت که ۱ فروند بالگرد، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۹ دستگاه موتور آمبولانس و ۷۶ دستگاه آمبولانس را شامل می شود.

بابایی ادامه داد: عملیات اجرایی ۱۰ پایگاه اورژانس دیگر  هم در نقاط مختلف استان آغاز شده که به تدریج در سال آینده به چرخه عملیاتی خدمت وارد خواهد شد.

وی یادآور شد: اورژانس البرز از ابتدای سال تا به امروز بیش از ۱۸۳۴۵۳ عملیات اورژانسی را در حوزه های مختلف انجام  و در دو سال گذشته در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا بیش از ۵۳۰۰۰ ماموریت کرونایی را به انجام رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز