خبرگزاری کار ایران

شهردار کمالشهر تاکید کرد؛

ضرورت دسترسی شهروندان به خدمات غیر حضوری با تقویت اتوماسیون اداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۵۰۵

شهردار کمالشهر با تاکید بر تسریع در امورات ارباب رجوع و خدمات غیر حضوری، گفت: مدیریت شهری باید همگام با پیشرفت عرصه فناوری اطلاعات، بروز و پویا شود.

به گزارش ایلنا از البرز، امیر بهمنی در جلسه ای که با حضور کارشناسان فناوری شهرداری کرج و شهرداری کمالشهر برگزار شد، اظهار داشت: همسویی با فناوری های روز دنیا و پیشرفت در بخش نرم افزاری، تسریع در امورات ارباب رجوع را درپی خواهد داشت.

شهردار کمالشهر افزود: با تقویت زیرساخت‌های فنی و نرم افزاری، می‌توان با تعریف اتوماسیون اداری و خدمات غیر حضوری تحت وب، دسترسی شهروندان به واحدهای مختلف شهرداری را فراهم آورد و این امر کاهش مراجعات و ارتقاء کیفی خدمت و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان را در پی خواهد داشت. 

بهمنی در ادامه با اشاره به الزام انجام بررسی و مطالعات لازم برای تقویت اتوماسیون اداری گفت: مسئولان ذیربط باید در این خصوص بسیار قدرتمند وارد شده و بزودی ضمن رفع مشکلات این طرح، اتوماسیون را در بخش های شهرسازی، درآمد و دیگر بخش هایی که شهروندان مراجعات بیشتری با آن دارند با امکانات و دسترسی های مطلوب ، مورد استفاده قرار دهند.

در این جلسه مشکلات پیش روی اجرای طرح های مختلف حوزه فناوری اطلاعات در شهرداری، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز