خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

حمل ۴۳۲ هزار تن کالای اساسی به استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۸۶۷

رئیس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از حمل ۴۳۲ هزار تن کالای اساسی توسط شرکت‌های حمل و نقل و ناوگان ملکی راهداری به این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، وحید میرمحمدی در بازدید از شرکت های حمل و نقل شهرستان نمین با اعلام این خبر افزود: برنج، جو، گندم، نهاده‌های دامی، ذرت و شکر از جمله مهم‌ترین کالاهای اساسی حمل شده به استان در این مدت است.

وی با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است از صدور بیش از 242 هزار برگ بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل کالا خبر داد.

میرمحمدی افزود: انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌ها موظفند برای هر کامیونی که از بندر امام خمینی نهاده دامی و یا کالای اساسی به استان حمل کنند، در سالن اعلام بار یک مرتبه بدون نوبت به مقصد بار ارائه کنند.

رئیس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: صدور بارنامه به تمام شرکت‌های حمل و نقل استان از مبدا بندر امام به مقصد استان اردبیل برای کالاهایی مانند سویا، ذرت و جو فراهم شده است.

میرمحمدی گفت:با هدف ترغیب و تشویق رانندگان جهت اعزام به بندر امام خمینی، طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن شرکت‌های حمل‌ و نقل اگر راننده‌ای به مقصد خوزستان بار حمل نموده و از بندر امام به مقصد استان اردبیل کالای اساسی حمل نماید با ارائه بارنامه رفت و برگشت می‌تواند ۱۰ درصد کمیسیون دریافتی شرکت از بابت رفت را باز پس گیرد.

وی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۱۲ هزار و ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان اردبیل گفت: ۱۱ هزار و ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالا در استان فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم ، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز