خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

گزارش وضعیت طرح‌های راکد صنعتی قزوین تا پایان دهه فجر ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۷۷۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با تشکیل کارگروه ویژه پایش طرح‌های راکد بنا شد بازدید میدانی از طرح‌ها صورت گرفته و پس از آن تا پایان دهه فجر گزارش آخرین وضعیت طرح‌هایی که راکد هستند در اختیار استاندار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری در نخستین جلسه کارگروه ویژه پایش طرح‌های راکد که در پی دستور استاندار مبنی بر تعیین تکلیف اراضی شهرک‌های صنعتی و برخورد با سوء استفاده کنندگان از زمین‌های صنعتی گفت: این جلسه در راستای دستور استاندار و برای شفاف سازی و عدالت محوری و همچنین بازدید میدانی برای شناسایی  و پایش طرح‌های راکد شکل گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: بعد از اینکه قراردادهای راکد مورد بررسی قرار گرفت، بلافاصله پرونده‌ها در هیئت حل اختلاف و داوری  مطرح خواهد شد و در مرحله بعد برای فسخ قرارداد و آزادسازی اراضی و خلع ید اقدام می‌شود.

صفاری گفت: باتوجه به اینکه برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعیت استان از اعتبارات دولتی استفاده می‌شود، سرمایه‌گذارانی که به تعهداتشان عمل نکنند این منابع را تلف کرده‌اند؛ از این رو درصورت عدم انجام به موقع به تعهدات زمین‌ها خلع ید شده و در اختیار سرمایه‌گذاران جدید قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز