خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان خبر داد؛

پرداخت تسهیلات 90 میلیارد ریالی واحدهای صنفی خسارت دیده ناشی از کرونا در دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۸۰۸

فرماندار دامغان گفت: با شیوع کرونا و آسیب هایی که به واحدهای صنفی وارد شد 534 واحد صنفی جهت دریافت تسهیلات به منظور جبران بخشی از آسیب های ناشی از کووید 19 به بانک ها معرفی شدند که پس از تکمیل پرونده حدود 9 میلیارد تومان تسهیلات دریافت می کنند.

به گزارش ایلنا از سمنان، مهدی بندرآبادی ظهر امروز (یک شنبه 10 بهمن) در نشست با اصحاب رسانه دامغان گفت: 13 دستگاه اجرایی با 48 پروژه عمرانی طرح های خود را در دهه فجر 1400 افتتاح خواهند کرد.

وی ادامه داد: میزان اعتبار پروژه های قابل افتتاح در دامغان 49 میلیارد و 750 میلیون تومان است که پروژه عمرانی سازمان نوسازی مدارس با بیش از 8 میلیارد تومان بالاترین مبلغ را به خود اختصاص داده است.

فرماندار دامغان با اشاره به اینکه 4 پروژه سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: اداره صمت دامغان با افتتاح 3 پروژه و 31.2 میلیارد تومان و جهاد کشاورزی با 7.5 میلیارد تومان 1 پروژه را به بهره برداری خواهند رساند که برای 53 نفر اشتغال ایجاد می کند.

بندرآبادی ضمن بیان 109 درصدی میزان تحقق اشتغال فرمانداری در سال جاری گفت: 3 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به شهرستان دامغان اختصاص یافت.

وی یادآور شد: با شیوع کرونا و آسیب هایی که به واحدهای صنفی وارد شد 534 واحد صنفی برای دریافت تسهیلات به منظور جبران بخشی از آسیب های ناشی از کرونا به بانک ها معرفی شدند که حدود 9 میلیارد تومان تسهیلات دریافت می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز