خبرگزاری کار ایران

استاندار مطرح کرد؛

کسب رتبه اول استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۵۲۹

استاندار سمنان بیان کرد: استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال جاری با پرداخت ۱۴.۶ درصد پرداختی های تسهیلات کشور در این حوزه، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی گفت: سرمایه گذاران در استان نباید برای مسائل اداری خود دغدغه داشته باشند و همه باید در راستای بهبود مسیر تولید، موانع موجود در مسیر آنها را برطرف کنیم.

وی افزود: راه اندازی واحدهای تولیدی راکد یکی از اولویت های کاری ما در سطح استان است که با اقدامات صورت گرفته توسط همه دست اندرکاران تاکنون ۲۷ واحد راکد با ۶۵۰ نیروی کاری به چرخه تولید بازگشته است.

هاشمی اضافه کرد: در حوزه واحدهای صنعتی برای سرمایه گذاری در داخل شهرک های صنعتی سرمایه گذار باید از تمامی شرایط آگاهی کامل داشته باشد.

استاندار سمنان یادآور شد: استعلام هایی که برای اخذ مجوزهای سرمایه گذاری و راه اندازی واحدهای تولیدی انجام می شود، دستگاه های متولی امور را تسریع بخشند.

وی اظهار کرد: استان سمنان در بحث پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال جاری با پرداخت ۱۴.۶ درصد پرداختی های تسهیلات کشور در این حوزه رتبه اول را به خود اختصاص داده که بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز