خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان مطرح شد؛

تدارک اشتغال‌زایی برای ۱۰۹۱ نفر در زنجان /آغاز عملیات اجرایی 49پروژه با اعتبار بیش از 140 میلیارد در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۳۵۵

فرماندار زنجان، گفت: مجموعا در زنجان پروژه‌های سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۰۹۱ نفر در این شهرستان تدارک دیده شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان، بابیان اینکه جناح‌بندی، یکی از آفت‌های بزرگی است که جامعه امروز را تهدید می‌کند که برخی هم با نگرش و رفتارهای خود به این مسئله دامن می‌زنند، گفت: موانع و مشکلات موجود در انقلاب اسلامی ایران مانند جنگ، بایکوت سیاسی، تحریک گروهک‌ها در سایر انقلاب‌های جهان نبوده است.

فرماندار زنجان نیز در ادامه این جلسه با یادآوری اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای طرح‌ها و پروژه‌های این شهرستان اتخاذ شده است، گفت: در طول ایام پیش رو، شاهد کلنگ‌زنی پروژه‌هایی که مراحل اجرایی خود را طی کرده است، خواهیم بود.

پرویز خالقی با تاکید بر اینکه در بسیاری از موارد به جای واژه کلنگ‌زنی باید عبارت آغاز عملیات اجرایی را به کار ببریم، یادآورشد: کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌های شش ماهه اول امسال در هفته دولت و طرح‌های مربوط به چهار ماهه اخیر نیز در ایام‌الله دهه فجر محقق می‌شود.

وی با اشاره به حدود ۵۰۰ برنامه مختلف در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... درایام دهه فجر پیش بینی شده است، تصریح کرد: درصدد تحقق 460 برنامه هستیم.

فرماندار زنجان، با یادآوری اینکه در دهه مبارک فجر امسال تعداد ۴۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد، افزود: علاوه بر این، ۴۹ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان به مرحله آغاز عملیات اجرایی رسیده است.

وی، در پایان، سخنان خود، اضافه کرد: در مجموع پروژه‌های سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۰۹۱ نفر در این شهرستان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز