خبرگزاری کار ایران

معاون علوم پزشکی گیلان خبر داد؛

بازگشت رنگ زرد به ۷ شهرستان گیلان/ علائم سرماخوردگی را فرض بر امیکرون بگذارید

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۵۴۴

معاون علوم پزشکی گیلان، از بازگشت رنگ زرد به هفت شهرستان استان خبر داد و گفت: مردم در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی، در تزریق دز سوم اهتمام داشته باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، آبتین حیدرزاده، از بازگشت رنگ زرد به نقشه کرونایی گیلان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان های آستارا، رضوانشهر، بندرانزلی، رشت، لاهیجان، رودسر و رودبار زرد هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان معادل دو میلیون و ۱۲۸ هزار و ۱۸۵ نفر دز اول واکسن را تزریق کردند، گفت: ۸۹ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان معادل یک میلیون و ۹۹۵ هزار و ۱۰۷ نفر نیز موفق به تزریق دز دوم شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از پوشش ۲۸ درصدی دز سوم جمعیت واجد شرایط استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۲۴ هزار و ۱۴۰ نفر دز سوم را تزریق کردند و یک میلیون و ۶۱۱ هزار و ۴۶۰ نفر در انتظار دریافت دز سوم هستند.

حیدرزاده، همچنین خواستار رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تزریق دز سوم شد و اظهار کرد: افراد به علائم سرماخوردگی نظیر تب و سرفه و آبریزش بینی و… حساس باشند و فرض را بر امیکرون بگذارند و سریعا ایزوله شوند و در خانواده و جامعه حضور پیدا نکنند و حتما ماسک بزنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز