خبرگزاری کار ایران

در آیین افتتاح تولید پارچه کیسه ایربگ برای اولین بار در کشور مطرح شد؛

ضروری است سرمایه گذاری ها به سمت مرز تولید و فروش دانش پیش برود/شستا دارای فعالیت ها و دستاوردها در حوزه های مختلف بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۳۸۴

استاندار زنجان، با بیان اینکه حوزه صنعت نیازمند همکاری بیشتر از پیش با مدیریت مطلوب مجموعه شستا است، تاکید کرد: ضروری است در سطح کلان سرمایه گذاری ها به سمت مرز تولید و فروش دانش پیش برود ما نیز در این حوزه همراه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محسن افشارچی امروز در آیین افتتاح تولید پارچه کیسه ایربگ برای اولین باردر کشور با حضور مسئولین کشور در محل شرکت نخ تایر صبای زنجان، با اشاره به هدف گذاری توسعه اقتصادی در استان با رشد بالغ بر 8درصدی، اظهارداشت: مشارکت و حضور تسهیل گران و کار گشایان سرمایه گذاری در این زمینه حائز اهمیت هستند.

استاندار زنجان، با اشاره به نیازمندی سرمایه  35هزار میلیارد تومانی در استان برای استفاده در این بخش ها، ادامه داد: در خصوص سرمایه گذاری نگاه به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) نگاه متفاوت است.

افشارچی، با بیان اینکه مجموعه شستا با مدیریت حوزه صنعت نیازمند همکاری بیش از پیش است، تاکید کرد: ضروری است در سطح کلان سرمایه گذاری ها به سمت مرز تولید و فروش دانش پیش برود ما نیز در این حوزه همراه خواهیم بود.

وی، با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در پروژه های مهم در این زمینه، تصریح کرد: بهره وری نباید موجب ضرر و زیان باشد دراین خصوص باید به سمت تولید مجموعه های دانش بنیان باشیم.

استاندار زنجان، با اشاره به آمادگی استان در تعامل با مجموعه شستا، تاکید کرد: یکی از بزرگترین کارهای شرکت نخ تایر به روز رسانی و تنوع در ایجاد صنایع برای توسعه و تولید و ایجاد اشتغال است.

مدیر عامل تامین اجتماعی نیز در ادامه این مراسم افتتاح با اشاره به شرایط جنگ اقتصادی در کشور، اظهار داشت: دستاوردهای کلان در بخش های مختلف برای ارائه گزارش به مردم حائز اهمیت است چرا که شستا دارای فعالیت ها و دستاوردها در حوزه های مختلف بوده است .

میر هاشم موسوی، با اشاره به هدف تامین اجتماعی با ابزار بیمه ای در راستای عدالت اجتماعی،تصریح کرد: پوشش بیمه ای تامین اجتماعی در کشور به بیش از 70درصد است .

موسوی، با بیان اینکه خدمات مستمری در مقایسه با گذشته 5/3برابر شده است، گفت: شاهد رشد 40برابری نسبت به گذشته هستیم.

وی، با اشاره به مراکز ارائه خدمات تامین اجتماعی در بیش از 78بیمارستان و 378مرکز درمانی، گفت:  تامین اجتماعی به بیش از 50درصد جامعه تولید خدمت درمان درکنار دیگر متولیان سلامت ارائه خدمات می کند.

مصطفی، طاهری، نماینده مردم زنجان در مجلس نیز، با اشاره به سرمایه گذاری در سطحح کشور اظهار داشت: تولید ناخالص کشور ما نسبت به انرژی نسبت به میانگین کشوری عدد مطلوب نیست.

طاهری با بیان اهمیت بهره وری در واحد تولیدی شرکت نخ تایر، ادامه داد: این مجموعه دارای امتیاز خوبی در حوزه تولید و بهره وری است.

وی با اشاره،به نیازمندی کشور به تولید لاستیک ماشینهای سنگین در کشور گفت: کشور نیازمند تولید داخلی در این حوزه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز