خبرگزاری کار ایران

در راستای عملکرد فعال در برخورد با تغییر کاربری غیرمجاز؛

رئیس سازمان امور اراضی کشور از دادستان قزوین تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۳۶۸

در راستای شناسایی و برخورد با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در استان قزوین و کسب رتبه سوم در این زمینه رئیس سازمان امور اراضی کشور از دادستان قزوین تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، در چهارمین نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان قزوین، با اهدای لوح سپاس از سوی علیرضا اورنگی، رئیس سازمان امور اراضی کشور، از محمد قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، در خصوص کسب رتبه سوم کشور از حیث شناسایی تغییر کاربری غیرمجاز اراضی و اعمال تبصره ۲ ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی، تقدیر بعمل آمد.

این لوح سپاس؛ توسط رضا افلاطونی، رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به دادستان مرکز استان تقدیم شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این باره گفت: ارزیابی‌های کشوری صورت گرفته از سوی سازمان امور اراضی کشور در 9 ماهه سال جاری، نشان می‌دهد که استان قزوین با ۷۹۴ مورد اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ در رتبه سوم کشور بعد از استان‌های تهران و البرز قرار گرفته است و عملکرد امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی شایسته تقدیر ارزیابی شده است.

رضا افلاطونی با بیان اینکه سیاست و برنامه جهاد کشاورزی استان قزوین در راستای حفظ اراضی کشاورزی پیشگیری قبل از وقوع تخلف است، اظهار کرد: قطعا پیشگیری از وقوع ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی بهترین ‌راهکار است و بدین منظور جهاد کشاورزی با برگزاری کلاس‌های ترویجی برای کشاورزان، ‌دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و همچنین ارسال پیامک، تهیه و نصب بنر و همچنین توزیع بروشور در سطح روستاها در خصوص ‌تبعات قانونی تغییر کاربری‌های غیرمجاز، پیشگیری را در دستور کار قرار داده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی بدون کوچکترین اغماضی گام برداشته و در این راه با استفاده از توان تمامی نیروها، از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز