خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان:

یک سوم اعتبارات کمیته امداد قزوین صرف اشتغالزایی مددجویان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۰۱۰

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: اشتغال و خودکفایی خانواده‌ها در اولویت کمیته امداد قرار دارد و در همین راستا یک سوم اعتبارات که معادل 240 میلیارد تومان است به اشتغالزایی تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهرعلی حق گویان در همایش وکیل مهربانی که شب گذشته در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد گفت: در کمیته امداد 17 خدمت اصلی با 120 زیرمجموعه در زمینه‌های مختلف ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: در استان قزوین 17 اداره کمیته امداد فعال بوده و در مجموع 32 هزار خانوار و 62 هزار نفر رذا تحت پوشش قرار داده است و با درنظر گرفتن افرادی که به طور موردی به آن‌ها خدمات رسانی می‌شود، سالانه به 112 هزار نفر خدمات رسانی می‌شود.

وی عنوان کرد: بیشترین درصد افراد تحت پوشش با 53 درصد افراد بدون سرپرست هستند، بعد از ان نیز خانواده‌های سالمند با 29 قرار دارند، 11 درصد افراد تحت پوشش نیز مترکه کرده، 4 درصد بیمار، یک درصد زندانی و 2 درصد نیز سایر موارد هستند.

این مسئول بیان کرد: تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش در استان 8 هزار و 500 نفر است که 112 نفر از آن‌ها موفق به کسب رتبه‌های برتر دانشگاهی شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین 9 هزار یتیم در استان وجود دارد که 30 هزار حامی به آن‌ها کمک می‌کنند.

در پایان این مراسم از درگاه پرداخت الکترونیک صدقه کمیته امداد استان قزوین رونمایی شده و از 60 وکیل حامی و خیر تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز